torsdag 4 december 2014

Vänta är trist

Sitter och väntar på DHL som ska komma med paket (hamstermat). Skittrist då jag vill iväg. Ska till gymmet och på hemvägen förbi byggmarknaden och köpa spånplattor så jag kan bygga mer gömställen till hamstrarna. :) Och försöka få hem plexiglaset på cykeln.

Har provat starta bilen idag, för det vore bra om den gick igång av sig själv på lördag, men näää det är för lite ström i batteriet. Det är nämligen så att Jana kan komma först 12.45 och jag har tid 13.00. Vilket vi inte kommer hinna till. Så jag ringde idag och frågade om vi kunde få komma först 13.15. Men det är för kort om tid sa dom, senast 13.05 måste vi vara där. Det går om vi kommer igenom stan utan att hamna i kö. Men det blir precis. Vore ju då bra om jag kunde åka innan. Men tyvärr inte. Min reservplan är, att om vi kommer för sent, ställa bilen där och boka en ny tid till på måndag. Då är ju bilen i alla fall där liksom. Alltid ska det krångla.


Inga kommentarer: