torsdag 11 december 2014

Pysslar vidare

Har gjort två gömställen och en bro idag. Ligger just nu i tryck så limmet torkar så foton får ni se ikväll. Idag har jag bråttom hem så jag hoppas det flyter på bra. Euro Leauge startar ju tyvärr med en match redan klockan 19 och såklart den jag vill se Borussia Mönchengladbach - FC Zürich. Missar första halvlek även om jag snabbar mig men andra ska jag kunna se.

Christoph Kramer
Ni vet han Kramer (han spelar i Gladbach) som spelade i finalen och inte minns det? Han var på TV:n häromdagen i sån årskrönika. Han minns fortfarande inget mer än inmarschen när de gick förbi pokalen. Han har sett matchen och ser ju att han springer omkring där men han minns inget. Säger själv det är konstigt att se sig för det är som om det är i ett annat liv han spelat. Taskig att ha spelat i VM-finalen och inte minnas ett dugg av det!




Inte nog med det, han har dessutom gjort årets snyggaste självmål också för ett par spelomgångar sedan. (Ni måste klicka 2 ggr på videon, välj se på Youtube då går det)


Lägg sen till han lite olyckligt uttalat sig om sin framtid (är utlånad från Leverkusen) och liknat all denna utlåning med modern människohandel (blev lite upprört där då). Man kan säga han har haft mycket att göra i år...förra året förresten kämpade han i 2 Bundesliga med Bochum (utlånad då med) för att undvika att ramla ner i 3 Ligan. Har inte bara haft mycket att göra, det har gått fort med.

Sena matchen är Wolfsburg. Får väl vara på i bakgrunden typ.

Så skönt det är fredag imorgon, då börjar man se slutet på långveckan även om man har hela helgen (=alltid mer att göra) framför sig.

Inga kommentarer: