onsdag 31 december 2014

Jag börjar tröttna....

på allt jävla smällande. Det har smällt konstant sen lunchtid. Och klockan är inte ens midnatt. Som tur är verkar hamstrarna bry sig noll. De sover än. Charlotte har varit upp två gånger men visar inte på nått sätt att hon är rädd för smällarna. Har bränner de ju av inte bara fyrverkerier utan sådana där jäkla jättesmällare också (är inte förbjudet här) så fönsterrutorna skallrar emellanåt och jag hoppar högt i soffan. Det oljudet är inget jämfört med när de stora flygplanen drar på motorerna när de startar och jag har tyckt det ljudet varit högt på sena kvällar/tidiga mornar (dagtid märker jag det inte ens).

Så jag behövde inte vara oroligt över att inte se något fyrverkeri alls. Nu har jag dragit för alla gardiner så jag ska SLIPPA se mer...

Inga kommentarer: