onsdag 10 december 2014

Fy vilket väder!

Det är kallt, regnar och blåser som attan. Som en riktig höststorm. I december! Blää. Jag ville egentligen mellan passen åka till gymmet och sen förbi byggaffären. Men om det inte blir väldigt mycket bättre väder snart får det faktiskt vänta till en annan dag. Grått och mörkt är det också, man skulle kunna tro det är sen kväll och inte snart klockan 10.00 på dagen.

Både Leverkusen och Dortmund är vidare i CL. Leverkusen som grupptvåa, Dortmund som gruppsegrare (inte i samma grupp). Ikväll spelar Bayern och Schalke. Bayern är redan klara, Schalke kan allt från att bli gruppvinnare till att inte ens ta sig vidare.

Om jag inte kommer iväg lite senare ska jag roa mig med att städa lite, I brist på annat liksom. Egentligen vill man bara lägga sig i sängen och sova så grått och trist är vädret idag.

Ikväll ska jag försöka fota lite hamstrar. Var ett tag sen.

Inga kommentarer: