torsdag 7 januari 2016

Lampskrälle!

Var iväg och köpte säkring (det var inte plogat dit) men nått är fel för så fort jag sätter på lampan går säkringen. Vilket är konstigt för den övre lampan har funkat hur bra som helst förut. Nu hinner jag inte greja vidare (ska prova med bara övre lampan ikväll) jag måste äta nått för jag måste börja jobba om 30 min.

Troligen får jag inte till det och får köpa en ny lampa istället. Jag vill nämligen kunna sitta i soffan och läsa och inte behöva lägga mig i sängen för det.

De har varnat för kraftigt snöfall från 18.00 idag. Få se om det stämmer. De sa att det skulle snöa igår med hela dagen men det kom inget alls. Alla suckar över snön, jag tycker det är toppen med det enda undantaget att de får ju gärna ploga. Men annars klagar jag inte alls. Så just nu behöver vi ju inte mer innan de plogar alltså.

Inga kommentarer: