måndag 4 januari 2016

Lönedag!

Alltid en bra dag! Snö och sol och jag är ledig :). Kan inte bli bättre.

Fick dessutom mer i lön än jag trodde. Har ju jobbat så lite de sista två veckorna men tydligen så det räckte till 100 Euro mer än jag räknat med. Bra det.

Ikväll ska Nils till veterinären så ska vi se om han har diabetes eller om han dricker så mycket av någon annan anledning. Tex urinvägsinfektion kan också göra det. Men innan måste jag åka och handla och ta ut pengar.

Låg och läste igår kväll och gissa vem som tassade ut redan 01.30? Och sen fick jag lov gå upp på toa 04.30 och då var hon fortfarande ute. Fluffolino. Så glad jag blev! Tog lite kort första vändan men tyvärr dog batteriet i kameran rätt fort. Måste hitta laddaren idag med och så lägger jag upp korten i hamsterbloggen senare idag.

Nu frukost!

Inga kommentarer: