söndag 26 juni 2016

EM igår

Vilka skitmatcher! Och då var i alla fall två lovande när man tänker på vilka som spelade. Iof blev det både straffar och förlängning men då båda de matcherna var tråkiga så var det ju inte ens spännande utan bara långrandigt.

Hoppas på mer action idag. Är ju tre lovande matcher idag med.

Annars har jag tagit en riktigt lat dag idag. Har precis klivit ur sängen (fast jag sov inte, jag läste! :) ). Har jobbat hårt när jag var i Falun och igår reste jag halva dagen och var trött resten....haha. Kommer dessutom ha fullt upp veckorna fram till flytten nu så en dag kan jag väl på njuta på semestern?!

Har hela källarförrådet att få i ordning, rensa och packa det som ska med därifrån. Sen har jag ett proppfullt förråd här uppe också. Och sen allt annat....pust. Blir trött bara jag tänker på det. Och 8 veckor går fort (tur jag har 4 veckor dubbla lägenheter också även om det är dyrt). Bara tanken på att jag annars på dessa 8 veckor skulle försöka måla, riva ner tapeter, ut med golv och spika golvlister samtidigt som alla möbler finns i lägenheten. Och alla hamstrar. Nääääää. Hellre då att lägenheten är tom även om det kostar. Jag jobbar ju dessutom samtidigt. Så jag kommer att ha fullt upp, jobbet är ju inte heller är så värst lugnt över sommaren i och med alla semestrar.

Men ska inte klaga, det är bara att hugga i.

Nu ska jag se Frankrike - Irland. Jag håller på Irland då jag inte är förtjust i Frankrike fast Griezmann spelar där. Irländarna är mycket coolare. I nästa match som börjar 18.00 spelar Tyskland! Och sen avslutar vi med höjdaren (hoppas jag!) Spanien - Italien.

Inga kommentarer: