måndag 27 juni 2016

ISLAND!!!

Pga jobb kunde jag bara se andra halvlek men jäklar vad bra dom är. Bästa matchen hittills efter Tysklands match igår. Och Island 2016 är precis som Danmark 1992 och Sverige 1994. Små länder från kalla norden som gör det omöjliga!

Och jag bara älskar TV-journalisten. Han är lika entusiastisk i varje match och så även i denna såklart. Stackarn kommer ju inte ha någon röst alls kvar.

I övrigt en skitdag. Spanien åkte ur, det har regnat HELA kvällen så jag var blöt från halv fem till tio, mycket jobb så jag hann inte hem mellan som jag brukar så fick mata hamstrarna först efter 22.00, äta 22.30 och duscha har jag inte ens hunnit.

Imorgon måste jag upp tidigt igen. Kommer två flyttfirmor för att kolla för att ge kostnadsförslag och 1 familj som ska kolla på lägenheten så måste städa, plocka undan lekplatserna osv innan de kommer. Annika kommer förbi också med mina nycklar. På onsdag ska jag sova! Länge!! Var ju upp imorse tidigt också och ringde vaktmästaren och lämnade plasma.

Tur kvällen slutade bra med Islands vinst!! Så nu blev jag ju glad igen :D


Inga kommentarer: