måndag 20 juni 2016

Förberedelser

Håller på att packa, skriver ut papper, varit och fixat tågbiljetterna så de är klara inför imorgon, checkat in på flyget och nu ska jag fixa lunch och ikväll måste Messi och Uffe till Dr Pabst.

Så typiskt. Jag åker bort 1 gång om året och även förra gången blev en hamster sjuk precis dagen innan. I år är det Uffe. Jag vet inte vad han har men han är kal under hakan, svullen och det ser ut som det vätskar. Messi är ju bara återbesök för hudsvampen så det är ju inget alls. Hoppas Uffe har något enkelt. Tänker på stackars Annika som förra gången fick fixa med Flos GBE-operation och Jojos tänder de få dagarna jag var borta. De har taskig tajming mina hamstrar.

Dessutom hittar jag inte min ipod. Har letat i en vecka nu. Så får väl resa utan musik då :(. Jag vet jag hade den en dag när jag var och lämnade plasma. Har letat i byxfickor, jackor, väskor men den är puts väck! Irriterande.


Inga kommentarer: