lördag 4 juni 2016

Lägenhetstitt

Var ju och kollade på en idag. Jättefin med bra med plats. Så klockan nio på måndag hänger jag på dörren hos bostadsbolaget och hoppas jag är först och att de kör med devisen, först som säger ja får den. Om inte är det stället min chef har kontakter på, i värsta fall får jag se om han kan hjälpa till..... var nämligen inte själv där, var en familj till och även dom ville ha den. Sen vet man ju inte hur många andra som kanske hört av sig idag. Fram till i eftermiddags var det i alla fall bara 3 familjer inkl mig då.

Vore så skönt att få det klart och denna var super. Lite dyr men bara bra, då måste jag dra ner på godisköpandet..haha.

Ska dock gå och kolla även på den som är bokad imorgon. Dels för att jag bokat tid och det vore oförskämt att bara strunta i det, dels för man att det är ju inte säkert jag får den andra bara för att jag vill ha den. Och så är det alltid kul se hur andra har det, man kan få lite tips ibland, eller så kan man förfäras över hur folk har det (är väl så alla som kommer till mig kommer göra skulle jag tro med tanke på att de evakuerade hamsterburarna fortfarande står i vardagsrummet och tar upp plats. Jag orkar inte släpa tillbaka allt själv.)

Har bara tömt Messis idag (pga sanering) och det var EN bur och svetten rann, vi har 30 grader varmt, och jag blev helt slut.


Inga kommentarer: