måndag 20 juni 2016

Phhhhhu

Nu har vi varit hos veterinären. Messi slipper tabletter varje kväll. Fick nu en spruta och så ska jag höra av mig om 14 dagar och berätta hur det ser ut.

Uffe var det bara lite för långa tänder i underkäken så saliven har runnit ut och retat huden. Så nu har jag två småttingar att knipsa tänder på. Nu gjorde Dr Pabst det när vi ändå var där. På Jojo är det ju de övre tänderna. De är lite lättare då de gärna lägger tungan i vägen när man ska korta de undre. Men jag får vara försiktig så ska det väl gå.

Men skönt det var så lindrigt! Nu kan jag lugnt åka på semester imorgon.

Nu ska jag packa klar och sen senare ikväll blir det EM-fotboll även om det inte är direkt någon match ikväll som lockar. Missar tyvärr både Tysklands och Spaniens matcher imorgon då sitter jag på flyget i den första och i hyrbilen i den andra.

Inga kommentarer: