söndag 5 juni 2016

Titt idag med

Iof såg jag drömvåningen igår men idag när jag klev in i den jag kollade på idag kände jag bara, oh nej! Den är bara 4 kvm mindre än den igår men så knäppt avdelad den kändes trång. Litet vardagsrum, små sovrum. Den igår kändes större med stora rum. Vilken skillnad det kan vara!

Så nu blir jag ännu mer säker på att den igår, den är det. Så jag kommer åka så jag är där i god tid imorgon. Jag måste vara först!!

Efter titten åkte jag till ett glasscafe och köpte mig en härlig glassbägare. Vi har 30 grader och sol så det behövdes. När jag satt där hörde Annika av sig. Hon hade varit på loppmarknad och fått två nyckelringsänder och jag sparar ju på änder så hon sa jag skulle komma förbi så fick jag dom. Så cyklade in till stan. Fick även med mig smultron och en tomatplanta av henne :). Så nu ska jag odla tomater åt hamstrarna på balkongen. De stora ska få ett smultron var också (de små får inte äta frukt alls. De stora kan man ge en liten bit 1 gång i veckan).


Inga kommentarer: