fredag 17 juni 2016

Semester!

Härligt! Har precis jobbat klart och har nu 9 dagar ledigt. Najs.

Dock ingen sovmorgon för det. Imorgon ska jag iväg och lämna plasma och sen förbi Conrad (ungefär som Clas Ohlsson) och köpa en svart glödlampa (UV-ljus). Måste kolla om Messi har blivit av med hudsvampen eller ej. Och den lyser i UV-ljus. Om den är borta spar jag så in en resa till veterinären. Är den kvar måste jag ju dit och få mer medicin.

Sen måste jag städa för på söndag kommer Annika förbi (vi åker ju ihop till Osnabrück) och ska kolla var alla hamstrar bor och var de går ut och foder då hon ska passa dom när jag är i Sverige. Så måste upp i tid så jag hinner med allt.

Nu ska jag kolla vidare på Spaniens match mot Turkiet. Spanien verkar farliga i detta EM också. Även utan Torres....Absolut det lag som hittills imponerat mest på mig. Men jag har inte sett många matcher. Pga jobbet har jag alltid sett första halvlek på 15.00 matchen och andra halvlek på 21.00 matchen. Så jag kan ha missat nått.

Inga kommentarer: