måndag 27 juni 2016

Slut på semestern

Usch vad en vecka går fort och usch för att behöva jobba igen. Fast ändå vet jag att när jag väl kör igång så är det helt okej och jag gillar mitt jobb. Men såklart gillar jag mer att vara ledig. Tur jag har ledig helg denna veckan direkt, så det blir en mjukstart på 5 dagar och inte 12 st på en gång!

Denna förmiddagen gick åt att åka och lämna plasma. Tar tid men är värt det. Denna veckan drar jag in (med bonus för många lämningar) 76 Euro! Inte att förakta. Nu letar jag prisvärda flyttfirmor. Ringde en nyss som ville ha 1040 Euro + moms! Hick. Måste finnas någon som är lite billigare. Annars flyttar jag allt själv utom det tunga akvariet och det stora PAX-schabraket + köket. Resten kan jag till nöds släpa själv även om det kommer ta tid. Men jag hoppas ju hitta någon som kan ta sig an det lite billigare.

Nu måste jag fixa mig mat och sen slappa lite innan jag måste börja göra mig klar för att åka och jobba. Måste börja runt halv fem ungefär.

Inga kommentarer: