söndag 17 juli 2016

Dryg helg är avklarad

Väldigt mycket jobb blev ännu mera jobb då en blev sjuk imorse. Så klämde in några till. Nu är jag skapligt slut. Har dessutom parallellt försökt få lite ordning i röran här hemma (blir lite rörigt med halva bohaget packat, andra halvan inte) då Gewoba fick för sig att den besiktning de gjort inte duger (är samma besiktning men krysset ska vara på ett annat ställe på papperet) och vill komma imorgon 9.30 och igen kolla vad jag måste fixa vid flytten. Så där ryker min lilla sovmorgon. Måste upp tidigt och fixa det jag inte hunnit i helgen. Men de andra dagarna kan ni vara säkra på att jag inte kommer kliva upp före klockan 10.00!!

Helt onödigt tycker ju jag då men inget att göra åt.

Lägger in slutspurten på mina 19 dagar jobb i rad nu med 5 dagar lunch+kvällsrunda. Sen har jag ledig helg!! Och bara 5 dagar och ledig helg igen!! Men det är ju för att jag nu gjort 19 dagar på raken. Måste fixa mer metacam åt Jojo imorgon också. Gör det direkt efter min middagstur.

Inga kommentarer: