torsdag 21 juli 2016

Väderprognoser alltså

Det skulle bli kallt idag minsann. Ja, i och för sig var det 27 grader idag och inte 32 som igår på förmiddagen men kallt?! Nu klockan 23.00 har vi 24 grader. Så jag ger inte mycket för väderprognoser måste jag säga. Och de har tjatat hela sommaren om åskväder och storm och jag vet inte allt. Hittills har vi haft lite muller en dag och igår 3 st blixtar men inget mer.

Är hemskt att jobba i 30 graders värme så jag hoppas det bli liiiite kallare, speciellt som jag börjar förmiddagen imorgon med att duscha en tant. Drygt börja passet med att bli sjöblöt av svett liksom.

Bara morgondagen och kvällen sen har jag HELG!! Om det blir fortsatt bra väder ska jag och Hanna åka till Hamburg. Regn lär det väl inte bli men nästan så jag tycker 30 grader är mer illa än om det regnar faktiskt.

Inga kommentarer: