söndag 10 juli 2016

Trött och varmt

Har nu några timmar ledigt och tittar på Formel 1. Ikväll är det EM-finalen som gäller!!

Har jobbat två pass idag redan, först morgonen, sen hem åt en andra frukost och sov 1,5 timme sen ut på middagsrundan. Jag är seg, det är varmt (30 grader) och jag har en ny kollega med mig på kvällen vilket gör allt tar lite längre tid när man måste förklara och visa. Men jag har sagt åt honom att idag kommer vi skynda oss så jag hinner se så mycket av fotbollen som möjligt! Han var ju med igår med så idag behöver jag inte förklara så mycket men det tar ju längre tid för honom att göra sakerna än för mig men vi bör hinna rätt okej, senast halv nio, kvart i nio är jag hemma. Sen måste jag tyvärr kort ut vid halv tio men det går relativt fort.

Jag hoppas Frankrike vinner och att Griezmann gör ett par mål :)

Imorgon jobbar jag i alla fall bara kväll. Ska iväg och lämna plasma och handla innan jobbet men en liten sovmorgon tänker jag ta mig. Gå upp 9.00 eller 10.00 istället för 05.00.

Inga kommentarer: