tisdag 12 juli 2016

Pust

Jag har hållit på och packat hela förmiddagen. Det tar ju aldrig slut.... Men nu har jag paus för mat. Man får passa på för jag har räknat ut att jag har "bara" 4 veckor ungefär på mig då de veckor jag jobbar dubbla pass kan man i princip räkna bort. Då har jag så få lediga timmar att jag inte direkt hinner så mycket.

Dock kommer mina kartonger inte räcka på långa vägar. Bara alla hamstergrejor kommer ta upp minst 10 kartonger. Måste ringa flyttfirman och boka några från dom.

Ska dessutom jobba denna helgen också. Men får då nästa ledig istället. Det är ju semestertider och så blev två stycken sjuka igår. Men då jag bara jobbar kväll denna veckan så går det fast jag då kommer att jobba 3 veckor innan en ledig dag.

Har i alla fall ringt och fixat så mitt pass skickas från ambassaden i Berlin till konsulatet i Bremen. Men på sommaren har de bara öppet torsdag förmiddag så kan inte hämta det förrän då.

Nu är maten klar så jag sätter punkt för nu!

Inga kommentarer: