söndag 3 juli 2016

Inte bra för nerverna

Jösses vilken avslutning på matchen igår. Inte nog med att det blir straffar, de lyckas inte avgöra det efter 5 st var utan det går vidare. Spännande värre och med lite tur och tack och lov har vi ju Neuer i mål så gick Tyskland vidare.

Idag hejar jag på Island och även om vinnaren här möter Tyskland på torsdag och jag ju hejar på dom så klart så vore ju en final mellan Wales och Island en höjdare :). Men först ska ju IslandFrankrike.

Jag har rensat lite i förrådet i lägenheten men kom av mig när jag började till på Formel 1. Jag Nico Hülkenberg har ju för första gången startplats 2 och det vore så roligt om han kan försvara en pallplats hela loppet igenom! Egentligen är F1 rätt halvtrist men det är så många bra tyskar som kör så jag brukar kolla ändå om jag inte har annat för mig. Tycker nästan kvalen är roligare än själva loppen :). Hahaha.
plockar lite här och där istället så jag samtidigt kan kolla till TV:n lite emellan.

Inga kommentarer: