tisdag 13 mars 2007

Boooooring tävling

Det är inte kul att titta på backhoppning när dom landar på längder som är normala i en normal backe när dom faktiskt hoppar i en stor backe. Vinden var inte kul idag. Och det gick (som vanligt börjar det kännas) inte bra för mina favoriter när det väl blev tävling.

Nu ska jag snart stoppa in mina katter i sina transportburar och köra över dom till mina föräldrar. Sover där själv också inatt eftersom jag ska få skjuts tidigt till tåget imorgon bitti.

Hoppas numera på att det BLIR tävlingar i Polen i helgen för enligt kommentatorn på Eurosport var det osäkert. Här ska man tydligen inte bara oroa sig för att rätt hoppare kommer nu ska vädret jäklas ännu mer också. Har dock inte kunnat hitta sådana uppgifter någon annanstans så jag hoppas hennes information var helt fel.

Inga kommentarer: