lördag 10 mars 2007

Jag mår illa


Inatt när jag kom hem mådde jag mycket illa och eftersom jag var nykter på festen berodde det inte på berusning utan på att jag åt alldeles för mycket chips och ostbågar. Jag glömde nämligen äta mat igår och när jag på kvällen kom hem till Anna var jag jättehungrig.


Tyvärr hade illamåendet inte gått över när jag vaknade. Nu sitter jag och funderar på om jag ska äta mat eller inte. Det kan ju gå över om jag äter lite kanske.


Ikväll är det Melodifestivalen också. Jag hejar nog på The Ark tror jag men även Andreas Johnson och Måns Zelmerlövs låtar är bra tycker jag. Sen gillar jag Sebastians låt men jag gillar inte Sebastian. Anna Book och Tommy Nilssons bidrag är så dåliga.


Snart är det lagtävlingen i Lahti. Varken Havu eller Lappi är med men så klart hejar jag ju på Finland för det!

Inga kommentarer: