lördag 31 mars 2007

Den förlamade tröttheten fortsätter

Gud så trött jag är. Sov till 16.00. Satte mig sedan i soffan med datorn och måste ha somnat för jag vaknade av att en Bond-film drog igång 18.30 på TV3. Till stallet och fixade allt med hjälp av mina snälla föräldrar då jag inte vågade köra bil ut själv pga tröttheten.

Hemma igen strax efter åtta och la mig på soffan och slötittade på lite TV och somnade igen! Vaknade nyss (kl 22.00) som tur är eftersom jag nu ska bege mig till jobbet. Tur är det lördag = full fart på jobbet i alla fall till fyra-fem. Sen är det mitt sista pass sen är jag ledig fyra dagar och måtte jag bli frisk under den tiden.

Det är jobbigt att vara sjuk. Tror det är morfinet i hostmedicinen som gör mig så trött, för så här trött brukar jag verkligen inte bli av att vara lite sjuk.

Inga kommentarer: