onsdag 21 mars 2007

Vintern är här igen

Det snöade igar, det snöar idag sa dagens inköp blir skor till mig. Jag har nämligen bara gympaskor med mig....

Sent ikväll aker vi till Slovenien. Vi maste vänta in en tjej fran Sverige som landar först 19.00 sen drar vi. Sen är det fullt ös medvetslös till mandag, hehehe. Igar kom Aline fran Tyskland om ocksa ska bo med oss, sen är det jag, Vicky, Kaytan och tre till. Sen kommer troligen Karo till fredagen.

The Havu-situation..... Egentligen är det nog bra han inte kommer. Da kanske jag kan glömma honom och fa ur honom ur huvudet. För det är ju totalt helknas egentligen....... blääääää...fast jag vill ju egentligen inte glömma honom men det vore definitivt det smartaste. Men sen när är jag smart.... Igar drömde jag om Matti, det kanske är ett tecken... han har jag i varje fall inga känslor alls för och det vore ju bade smartare och enklare..... But life is not simple.

I cant get you out of my mind.......

Inga kommentarer: