tisdag 27 mars 2007

Sjuk :(

Fast inte jättesjuk men en fin förkylning. Ont i huvudet, halsen och hosta. Kanske lite feber ocksa. Jag lovar att om nagon dag kommer en laaang rapport fran Planica. Väntar dock lite kort som jag ska fa pa mail (hoppas jag verkligen!) innan jag skriver den. Och sa vill jag ha bokstaven som inte finns här, ni vet A med en ring över.

I morgon flyger jag hem och sa hoppas jag det finns tagbiljetter kvar ocksa. Kollade nyss och just nu klass 2 finns och de borde ju inte sälja slut ALLA pa den avgangen jag vill aka pa. Fast det blir tajt med tiden, landar 11.40, flygbussen gar 11.55. Men hall tummarna är ni snälla annars maste jag vänta i flera timmar och kommer hem sent och till dubbla priset.....

Har sa mycket att skriva sen ocksa! Men det far ni vänta pa......

Inga kommentarer: