måndag 5 mars 2007

Sovit massor

Sovit ikapp en massa förlorad sömn idag. Fast först var jag upp 06.00 för att ha stallpass. Väl klar där fick jag ta en tripp till grannstaden då hästarnas lucern var slut.


Väl hemma, duschad och klar såg sängen otroligt inbjudande ut. La mig med en bok men det slutade som det brukar med att jag somnade. Nyss vaknat med en hemsk huvudvärk men det ska väl en massa Coca-Cola lyckas bota. Seg som attan men det tänker jag ta bort med Red Bull. Hehe dom skrattar åt mig på jobbet när jag kommer. Mina standardsaker jag dukar upp är en flaska Coca-Cola Lime (min nya passion) annars är jag en Pepsi människa egentligen och 1-2 burkar Red Bull. Sen är jag redo!

Jobbar bara TRE dagar denna veckan! Härligt. Idag, imorgon och så på lördag. Sen är jag leeeedig läääääänge och ska ha så jäkla kul i 14 dagar.

Inga kommentarer: