torsdag 29 mars 2007

Zakopane och Planica i siffror

Kort summering:

Antal dagar hemifrån: 14
Antal dagar jag ej drack alkohol: 3
Antal dagar jag tänkte på Havu: 14
Antal dagar jag hade jättekul: 13 (hemrese dagen var inte så superkul....)
Antal bilder tagna: 793
Antal dagar jag var Dancing Queen: 3
Antal gånger jag drack sånt jag inte gillar egentligen: många, drack både öl & Jägermeister o annat.
Antal hysteriska skrattanfall: 5
Antal spenderade pengar: troligen för mycket men väl spenderade
Antal nya kul bekantskaper: väldigt många
Antal sovtimmar: helt klart för få
Antal sedda hopp: runt 700 kanske?
Antal gånger jag var sist hem: 0 (fanns många fler partyproffs...hehe)
Antal finnar jag pratade med: 2
Antal norrmän jag pratade med: 14

Thanks Vicky for a great time!

Inga kommentarer: