fredag 9 mars 2007

Förvirrat!

Haha jag har gjort det igen! Pratade med Vicky & Malin på MSN. Jag och Malin pratade finnar. Sen fortsatte jag att göra det med Vicky. Men hon pratade visst boende med mig! *s*


Jossan säger:
Malin har vunnit massa pluspoäng för hon tycker Havu var söt! FAst jag fick lov visa bild för honhade keine anung vem han var! fniss
Vicky säger:
hehehe ja vi håller oss till österrikarna vi
Vicky säger:
ja asså det dyrare aternativet är ett nybyggt hotell det ligger typ mitt i centrum, billiagre altrnativet är privatrum eller ev ett äldre hotel men det ligger en längre it från centrum
Jossan säger:
För mig spelar det ingen roll....jag försöker värva Malin till finnarna ! . Jag vill ju få sällskap ju.....hehe
Vicky säger:
hehe..vad sägr malin då?
Jossan säger:
Tja eftersom hon inte vet hur dom ser ut så lockar jag med att dom är ca 10 kg tyngre än dom andra eftersom hon som jag gillar lite hull på grabbarna
Vicky säger:
hehehe
Vicky säger:
jag menade dock om boendet..hihi
Jossan säger:
ASG

Inga kommentarer: