måndag 2 juli 2007

Alice är här!!

3,5 timmar försenat anlände hon till Gävle då hennes flyg var sent från Berlin så hon missade "rätt" tåg. Åkte direkt till Lugnet och kollade in backarna och sen hem till mig för ombyte.

Har varit ute och ridit, jag på Den Vilda och hon på Action. Först ut i skogen där vi mest flängde runt på skogsvägarna, sen lite mer ordnad ridning på banan. Hon provade även att hoppa lite med Action. En gång höll hon på att ramla av då han bockade men hon lyckades kravla sig tillbaka i sadeln, tur nog!

Hemma först nu, jag väntar på min tur i duschen. Eftersom hon gick upp 03.00 och jag jobbat natt och bara sovit 4 timmar så blir det en lugn kväll hemma framför datorn, vi ska titta på lite bilder, gissa på vad?? Det börjar på H och H i alla fall!! *s*

3 kommentarer:

Vicky M sa...

vem är det hon gillar? e det hon som skulle me till hiza?

Malin sa...

haha fan alla gillar verkligen backhoppare!:(
Jossan du skulle till Sommaravslutningen va?När åker du hem å hur?=) Funderar på å hänga på

Tasja sa...

Vicky - Alice gillar Harri Olli. Japp hon kommer till Hiza.

Malin - jag flyger hem från Innsbruk på måndagen eller tisdagen alltså 8 eller 9 oktober.
Klart vi gillar backhoppare, de är bäst ;), speciellt de finska *s*