fredag 27 juli 2007

Jobb på heltid nästan

Det är nästan ett heltidsjobb att skaffa sig en ackreditering till Hinterzarten tamme tusan. Nu har jag (med hjälp av Vicky ~tusen tack gumman!) knopat ihop ett brev på tyska eftersom tyskar tydligen är mer vänligt sinnad till dom som skriver på deras språk *knasiga människor finns det* så jobbet går vidare helt enkelt. Det är 14 dagar kvar nu bara!! Eller 13 egentligen eftersom jag åker på torsdagen men hoppandet börjar på fredagen. Läääängtar trots att tjafs med deras organisation!

Men före det CoC i Oberstdorf nästa helg! Där håller jag faktiskt på svenskarna, eller en svensk i varje fall, den snälla och trevliga av dom! ;) Eller det är dom nog allihop men än så länge kan jag bara gå i god för en av dom :)

2 kommentarer:

Vicky M sa...

jag ska kanske dit :)

Tasja sa...

Näää jäkla typ!! Skojar bara, hälsa Andreas ;)