måndag 9 juli 2007

Stöd mitt skrivande ;)

Som ni ser så har jag länkat till mina backhoppningsartiklar. Läs dom gärna, då jag vill ha många läsare så jag får fortsätta skriva (eller ni behöver inte ens läsa dom, men klicka gärna upp dom i alla fall så det registreras).

Om ni har lust och ork får ni gärna sätta ett betyg också. Tydligen är det någon som stör sig på backhoppning eller som inte gillar hur jag skriver och som hela tiden ger mig en dålig röst. Inte för att jag egentligen bryr mig, tycker mest det är underligt att man orkar lägga energi på sånt MEN om det på något enda sätt kan påverka mitt fortsatta skrivande för Sourze, då jäklar blir det en annan femma! Så som sagt orkar ni sätt gärna ett betyg (högt så klart!!) så det väger upp den där tråkmånsen som sätter lågt :).

Inga kommentarer: