tisdag 17 juli 2007

Ingen bra dag.....

Började med att jag blev väckt av telefonen. Var Jenny som ringde. Jag har hört på radion att det är lösa hästar mellan Vassbo och Olsbacka, tänk om det är våra? Är du där? Jag bara nej, jag är hemma men jag åker ut. Jag med sa hon. Iväg och visst var det våra hästar som var på vift. De var dock redan infångade av snälla arbetare på en Ventilationsfirma som ligger i närheten. När jag ändå var där passade jag på att rida Action. Hann en kort kort runda innan det började åska och ösregna.

När jag kommer hem (efter att ha planerat min syrras möhippa men det gick i alla fall utan problem!!) så har jag fått mail från Hiza. De tycker inte min förklaring räcker utan vill ha mer intyg och presskort från mig. *suck* har skickat ett svar för tredje gången och förklarat, får väl se om det räcker, troligen inte....... jag som var så glad när jag fått intyget och trodde allt löst sig. Jaja har i alla fall maila Sourze och bett om ett specat intyg bara för Hiza som dom absolut vill ha, även om det knappast räcker.


För att trösta mig tänker jag gå på bio ikväll. Har just beställt biljetter till Harry Potter.

Inga kommentarer: