tisdag 10 juli 2007

Love is in the air

Ja inte hos mig då, jag är enormt enkelspårig och har skygglappar mot alla andra när jag hittat någon som jag tycker är hot.

Men runt omkring mig så dejtas det för fullt. Det är skoj, man får roliga SMS, PN:s och mail. Jag uppmuntrar det till fullo och brukar passa på att retas lite också eftersom dom övergivit sina "andra" hotta killar. *fniss*

Med lite tur så har jag snart en backhopparintresserad kompis i Finland och en i Schweiz. Mina två absoluta favvoländer ;)

Go girls, go!!
Jossan viftar med pom-pomsen!!

2 kommentarer:

Vicky M sa...

hahahaha..du är för rolig, men jag har inte lämnat mina "normala" hoties i form av Red Bull ädre & yngre, bara lite mellanmål här ;)

Tasja sa...

Seså inte göra så jag inte kan få hälsa på i Schweiz emellanåt ;)

Förstår inte Alice hävdar också att hennes bara är ett tidsfördriv i väntan på Harri.....

Men va fasen finne som finne i varje fall (i hennes fall) :)