torsdag 19 juli 2007

Hittat skor!!

Tre par dessutom (de som ser blå ut är i en läcker lila färg)! Undrens tid är inte förbi..... får väl hoppas tro på under för Hiza har sagt att jag inte har tillräckligt med bevis på att jag är frilansare så jag kan få en media ackreditering. Men har åter protesterat, min chef har skrivit mail (igår iof innan de sa det inte räcker men men) så jaja vi får väl se. Men nog fasen lutar det åt negativt besked allt. Som min tyska kompis sa, det är sååååå typiskt tyskar. Jag är nog nödd att hålla med ;). Jag har TVÅ brev som styrker jag skriver åt Sourze, jag har faxat artiklar som styrker de publicerar det jag skriver. Men det räckte inte?!

Jaja nog om det nu hoppas de svarar på mitt mail imorgon bara, dagarna tickar liksom iväg fort nu.....

Inga kommentarer: