måndag 23 juli 2007

Jag är så ridsugen!!

Men det är lite för varmt för att åka redan. Måste vänta till lite senare ikväll. Ser även fram emot träningen på torsdag jättemycket! Tänk vilken skillnad det är när man vet man har saker inbokade, då flödar liksom inspirationen helt plötsligt.

Fast jag har en helt sanslöst full vecka framför mig. Ledig idag men med start imorgon går jag på en mastodontsväng på jobbet. Natt tisdag, eftermiddag onsdag och dag torsdag med bara 8 timmar mellan alla passen så gissa om jag kommer vara hyfsat trött på torsdag kväll. Sen gör jag natt fredag och lördag också men då kommer jag i varje fall hinna sova ut emellan.

Men snart är jag ju leeeedig och åker bort!! Längtar som en tok till Hiza, även om jag är rätt less på deras organistation och deras brist på att höra av sig i tid! Men de ska fan inte få förstöra för mig. Alice har köpt en massa Minttu vi ska festa loss på! *mumma*

Inga kommentarer: