torsdag 12 juli 2007

Nice kväll :)

Det var träning! Jag och Oskar åkte upp till Lugnet och jodå dom tränade. Så vi fick se 1 timme backhoppning. Sen när de nästan var klara så kom det hästar som skulle hoppträna. Min gamla klubb hade träning på Lugnet idag! Så vi åkte ner och ställde oss där och tittade.

När jag hjälpte till på SM var där en jättesöt kille som såg ut som en ung Havu ungefär :). Han var där idag!! Hmm nästan så man funderar på att sparka igång tävlingskarriären igen.... så sjukt söt är han! Fast han e typ 15 år eller så....hahaha nej alltså jag vet inte men jag måste fasen ta reda på det. Vet vad han heter i förnamn (alltid nått) men jag tror jag vet vem som kan vara hans pappa. Får snoka imorgon när jag jobbar.

I alla fall så tröttnade Oskar efter ett tag så jag körde honom till Farmor och Farfar och åkte tillbaka till hoppträningen. Hottien var ju kvar ;)

Men nu är träningen slut så nu e jag hemma igen.....

1 kommentar:

Vicky M sa...

hahahahahahaha..duktigt, ser att min young boys sittar av sig ;)