torsdag 6 mars 2008

De är snabba i Planica i alla fall

att svara på mail. Till skillnad mot Oberstdorf. Jag mailade en fråga om ackrediteringen och kort efter har jag ett svar: No problem och ett bifogat infoblad. 5 plus till arrangörerna i Planica!!

Nu ska jag fundera ut hur fasen jag ska hinna rida innan klockan 10.00 imorgon bitti då dagens inställda kval ska gå. Hmmm kan gå om jag rider en häst och har den andra som handhäst. Men det är vanskligt när Action vilat 14 dagar och Galax 7 dagar, pga min flytt (och resa). Tror nästan jag låter Action vila tills efter Planica. Känns lite meningslöst rida igång honom nu i 5 dagar och sen ska han igen vila i 7 dagar. Han är ju ändå promenadhäst och pensionär. Men Galax måste igång, stackars Åsa ska väl inte få sig världens tur bara för att jag vill se på backhoppning. Dessutom skulle det inte förvåna mig om jag skippar ridningen så blir det inställt imorgon bitti med..... Och på kvällen är det tävling (förhoppningsvis) från Lillehammer och i Trondheim ska Coc-hopparna träna. På exakt samma tid så klart...

Inga kommentarer: