lördag 1 mars 2008

Last night out

Har en sak att säga om den här natten. Pavel är en sweetie. Resten kan fuck them selves. Säga vad man vill om Mario men han är i alla fall ärlig med vad han tycker och vill till skillnad mot en del andra, eller kanske inte mot alla iof... men ändå på sätt och vis kan jag inte låta bli gilla det. Jag är lite likadan fast kanske inte ärlig och jag står nog mer för vad jag säger än vad han gör. I alla fall när han är full.. ;). Sen kan jag inte låta bli tycka synd om utstötta personer och han är inte omtyckt i sitt lag stackarn..vilket vissa säger inte är så konstigt men ändå. Jaja vet jag är knäpp speciellt som vi nog aldrig kommer komma överens alls. But anyway....

De är rätt bra vara olika personer officiellt och privat (i alla fall en del), vilket inte är så svårt att se på vilka det är som är så. Det är bara att studera dem i backen. Sånt gör jag ofta och hittills har jag haft så rätt så rätt....

Det är högst tveksamt att jag åker till Planica. Och om jag åker beror det på en enda person (eller två om en mycket otroligt skulle få vara förhoppare)

Norrmännen är ej inräknade i ovan. De är alltid bäst, Coc-laget alltså!! ;) Eirik, Atle bara så bäst jämt.

Och ja jag är full men jag är fullt medveten om vad jag gör och vad jag säger/skriver.

Det var allt från Zakopane. Här har jag upplevt heaven and hell. ;)

Tillägg 04.34. Verkar omöjligt att få sova på det här placet. Hittills har vi (ehhh inte jag då, jag bara stod där eftersom jag blir uppsläpad ur sängen hela tiden) hunnit skälla på Mario, jaga Tomaz och försökt hitta en kompis åt en norska vi hittade som tappat bort sin kompis. Vi hittade på henne faktiskt, helt otroligt. Varit in hos sovande Italienare (i två olika rum) och frågat varför de har dörren på vid gavel, väckt Mario eller i alla fall varit ner och öppnat hans dörr, dont ask me why....han var sur, konstigt eller??? hahahaha

Sen har vi gjort en massa annat konstigt.....

Inga kommentarer: