måndag 24 mars 2008

Fortfarande sjuk men på bättringsvägen

Känner mig lite lite piggare även om energin tar slut rätt fort. Så min vakna tid tillbringar jag mest i sängen...när jag inte måste till stallet eller jobba då. Men idag är jag leeeedig. Tur det är både StarWars festival och Sandra Bullock festival på TV3 samt siming på Eurosport så man har att titta på.

Känner tom lite matlust idag så jag kanske ska prova att få i mig riktig mat. Fast jag vet inte riktigt vad jag är sugen på bara. Hmmm få se. Ska till stallet först nu snart och ta in hästarna sen får vi se vad jag hittar på. Blir helt klart något färdigt i alla fall. Energi nog till att både äta mat och laga den har jag inte än.

Fast hostan är typ 100 ggr bättre så medicinen hjälper ju det gör den.

Ja roligare än så här är inte mina dagar för tillfället :(

Inga kommentarer: