torsdag 13 mars 2008

Planica

Dagen inleddes med krångel med ackrediteringarna, de tyckte det räckte jag var media-guest (något som dessutom bara existerar här) men svårt skriva artiklar utan presscenter och en internetuppkoppling liksom..... men det har jag rättat till nu. Fick i alla fall tillgång till presscentret. Och det räcker jag tänker inte fota så mycket här, är rätt dåliga platser var man än är faktiskt. Bäst är utanför hoppbyn och där kommer jag med min gästackreditering (fast numera då med presscenterrätt oxå, få ihop den kombinationen om ni kan).

Nästan så jag nästa år byter ut Planica mot en till Coc tävling istället....

Men i alla fall så hade det kunnat gå riktigt illa för Tom Hilde pga hans skidor. Och det finns en skidhistoria kring kvalvinnaren BER också. Men ni får själva läsa i Sourze (så lockar jag dit lite läsare också :) )

Nu är det snart miss Skijumping tävlingen och vi har bråttom egentligen så jag måste jobba vidare.

Inga kommentarer: