fredag 21 mars 2008

Riktig dålig

Så nu får jag äntligen träffa en läkare. Igår när jag kom hem från jobbet hostade jag så jag spydde. Var nära ett par gånger innan också på jobbet men lyckades hålla mig. Sen var natten rätt okej men imorse hostade jag så jag började blöda näsblod. Och inte lite heller, det sprutade. Tog 45 min att få stopp på det och lagom tills det är det liksom dags för nästa hostattack även om ingen varit så riktigt svår än så jag spytt.

Men 13.40 ska jag få träffa en läkare få se vad han säger. Hoppas på att få något som hjälper snabbt och bra. Ska liksom jobba inatt......måste kanske sjukskriva mig men vill vänta och höra vad han säger först. Det är inte lätt att hitta ersättare nätter en påskhelg så jag vill ju inte göra det om det inte är riktigt nödvändigt. Men jag blir helt klart sämre av att prata en massa och hostar mer då.

Men det är svårt när man är så där mittemellan sjuk. Är ju inte sjuk nog för att vara sängliggande egentligen. Men inte frisk nog att köra på för fullt heller.

1 kommentar:

Malin sa...

usch!Krya på dig