lördag 8 mars 2008

Mer förrvirrad än vanligt

Jag slår alla rekord just nu på att vara förvirrad...och då är jag normalt rätt virrig emellanåt.

Igår beklagade jag mig för Alice att jag ville åka på Coc men att just vissa som jag ville träffa alltid åker hem direkt för de ofta har så nära hem. Åk till en tävling i Finland eller Norge då sa hon. Smart!

Sen idag när jag följde kvalet från Oslo så tycker jag TUR Havu är direktkvalad nu för tiden för det stod plac 56 på honom. Nä sa Alice som jag hade på MSN samtidigt det är ju för han är direktkvalad de räknas ju inte in i kvalet. Ja just det så är det ju......

Sen imorse går jag in på toa och gör mig klar, tvättar mig, smörjer ansiktskräm, borstar håret osv och går ut och sätter mig i bilen. Kommer på att jag glömt borsta tänderna! Tur jag bara skulle till stallet...hahaha, kom ihåg det när jag kom hem igen i alla fall.

Och jodå jag vet precis vad det beror på.....
Och bara så ni vet så är jag INTE nöjd med resultatet från Trondheim idag. Inte alls!

Inga kommentarer: