onsdag 19 mars 2008

Sjuk?

Tror tyvärr jag håller på att bli sjuk. Fryser som attan. Men kan också bara vara pga tröttheten. Kom ju hem vid 23-tiden igår efter att ha rest hela dagen. Direkt i säng (gud så skönt få sova i sin EGEN säng igen) och sen upp tidigt imorse och till stallet.

Nu ska jag åka och handla mat sen hämta hem mina katter, som min mamma motvilligt släpper ifrån sig.

Måste du? När ska du åka igen då? Men mamma det är inte förrän i sommar, typ om 5 månader. Jaha okej då. Men kan du inte bara hämta Julia då? Varför inte båda på en gång? Jamen ifall det inte funkar med ett nytt ställe för dom igen. Joooo men JAG är ju här. Flytta är dom vana vid så ofta som jag flyttat...hahaha stackars mamma hon har fäst sig vid dom. Men hon ska få låna dom ibland.

Det är EM i simmning och VM i konståkning så dagen är räddad vad det gäller TV-tittande. :)

Inte glömma: Skriva artikel om SM. GRATTIS ANDREAS!!!!




Inga kommentarer: