fredag 14 mars 2008

Planica kväll 1

Eller egentligen kväll 2 men första kvällen anlände vi ju så då var det mest bara ut och vände.

Jag följer min vana och ser till att för fulla backhoppare kommer hem till sitt hotell. Tänker dock inte avslöja vem, precis som förra gången. Så taskig är jag inte.

Vi gick hem sådär halv fem tror jag. Jag och Tad alltså. Vicky hade gått runt tre. Var i alla fall en skitkul kväll.

Nu ska jag ut i solen vid backen.

Och ännu ingen syn av den som jag inte vet om jag vill han ska komma eller ej. Hans kompisar som varit på samma ställe som han är här i alla fall, dom har jag sett men dom är uppsatta som förhoppare idag, han är det inte. Men än vet jag ju inte vem som ska vara förhoppare i helgen så det är väl vänta och se som gäller. Vilket jag inte gillar! Jag VILL VETA JU!!! :(

Inga kommentarer: