torsdag 6 mars 2008

Planica - fy faaaan vad tidigt.....

Tävlingarna börjar 09.00 alla dagar utom en! Hilfe. Man bör alltså vara vid backen runt 08.00. Och med tanke på hur svårt det var att ta sig dit i tid förra året då de hade alldeles för lite bussar så lär man väl börja köa för en buss sådär vid sjutiden. Alltså kliva upp 06.00.....

Tur då att allt är klart runt 13.00 så senast 14.00 bör artikeln vara färdigskriven och man kan ta sig en eftermiddagslur..kommer behövas tror jag....

Kan inte minnas det var så här okristligt tidigt förra året.....

I förrgår föll det 30 cm snö där också!! Så nu hjälper frivilliga till att skotta bort snön från backen. Känns lite omvänt...de flesta ställen gör tvärtom...hahahaha

Och inte har man fått något mail om ackrediteringen än heller. Men jaja till VM fick jag det ju dagen innan så jag börjar bli härdad, typ...

Och YES!!! från 1 januari är rökning förbjuden i Slovenien på alla offentliga tillslutna ställen. När ska Polen ta efter? Nu är det bara där man stinker rök...

2 kommentarer:

Vicky M sa...

maila han tomi trbovc. jag gjorde och fick bekräftelse direkt, dvs maila at5 du inte fått något svar och at det börjar närma sig :)

Malin sa...

Fyfan vad tidigt haha tur att inte jag ska med ändå jag skulle aldrig orka:(