tisdag 18 mars 2008

På Arlanda

Låååång dag. Resan började med taxi från Vickys place vid 09.00 till Innsbruck flygplats. Sen 4 timmars väntan på Frankfurt flygplats. Sen nytt flyg och nu 2 timmars väntan på Arlanda på tåget. Så först 22.30 är jag hemma i Falun igen.

Som tur är ledig imorgon men sen börjar jag att jobba igen.

Men imorgon ska jag ÄNTLIGEN hämta hem mina kissemissar!! Saknat dom massor.

Sen är det lugn och ro i 4,5 månader då jag ska jobba ihop lite pengar igen innan cirkusen drar igång igen. Men det blir inte så många tävlingar i sommar. Har inte så mycket semester kvar. Tyvärr måste man ju jobba också. Borde nog försöka hitta ett jobb som har med backhoppning att göra istället men det finns inte så många och är inte så välbetalda som det jobb jag faktiskt har (eller välbetalt och välbetalt är ju för att jag mest jobbar nätter och helger som jag tjänar bra på det. Grundlönen är inte mycket att hurra för)

Inga kommentarer: