torsdag 20 mars 2008

Snor väl listan jag med

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
178 cm räcker så väl

Skulle du vilja väga mer?
Nix, tvärtom, konstigt va?!

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Troligen mer ledsen

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nä, inte till de jag räknas som kändisar i alla fall

Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nä verkligen inte!!

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Nix

Kan du slicka dig på näsan?
Nix

Kan du kolla i kors med ögonen?
Jaaa

Kan du vifta på näsborrarna?
typ

Kan dina föräldrar lita på dig?
Japp, Im a good girl

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Självklart

Kan du vara på fest utan att dricka?
Jadå

Kan dina vänner lita på dig?
Ja de kan de

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej, hellre en ny tatuering

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Lätt

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Nån liten vit lögn kanske ;)

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja visst

Har du ett syskon?
Två till och med

Har du varit full den här månaden?
Jo kan man säga. Zakopane och Planica så vad tror ni??

Har du någonsin haft sex med någon?
Här väl hänt ;D

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Inte vad jag vet i alla fall

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nä inte än

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Nix

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Inte det heller

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?


Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej, sett avigsidorna för mycket

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Inte vad jag märkt i alla fall

Har du haft sex med mer än tre personer?
Inte samtidigt nej

Har du ljugit på någon fråga än då?


Tjugo VEM

Vem älskar du?
Mina djur, min familj, mina närmaste kompisar

Vem hade du senast sex med?
Hemlis

Vem vill du bli full med?
Ehhh kan inte svara på det, det är en hemlis liksom

Vem är den bästa artisten?
Finns så många

Vem pratade du senast i telefon med?
Nån allmänhet som ringde till jobbet

Vem har du en liten crush i?
Har bara en stor en just nu

Vem är snyggast i världen?
Ingen aning

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Min familj

Vem vill du prata med?
Just nu ingen alls faktiskt

Vem sov du med senast?
Min katt Julia

Vem såg du full senast?
Tad och Vicky

Vem vet allt om dig?
Ingen!

Vem kysste du senast?
En norrman

Vem kramade du senast?
Min katt

Vem kan berätta allt för dig?
Den som känner för det

Vem kan du berätta allt för?
Berättar inte allt om mig själv för nån

Vem hatar du?
Ett par som verkligen förtjänat det

Har du gjort en snöängel i år?


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
2 dagar, opererade foten

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jo en eller två men också gått i kras sen

Tycker du att sengångare är söta?
Nä fula!

Första sporten du gick på?
Var nog fotboll eller hockey. Min bror spelade

Minimorötter eller pommes frites?
Minimorötter

Vad längtar du mest till just nu?
Oj mycket. Men närmast ligger bli FRISK!

Hur gammal har du tänkt bli?

Gammal

Har du haft vattkoppor?
Ja

Vad drömde du inatt?
Minns inte

Vilken tv-serie är bäst?
Top Model, Navy CIS, Cityakuten sen är Våra bästa år så dålig att den är bra :)

Vad åt du senast?
Ett äpple

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att folk man älskar ska dö

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt med blåa rutor

Bikini eller baddräkt?
Baddräkt

Är du mörkrädd?
Nej

Riktig gran eller plastgran?
Brukar inte ha någon men om jag måste välja, riktig.

Tänt eller släckt när du ska sova?
Spelar ingen roll sover ändå. Men helst mörkt

Godaste drickan till frukosten?
Juice

Vill du bli president?
När verkar rätt trist

Har du spelat tjej i en teater?
Inte vad jag kan minnas

Duscha eller bada?
Bada

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej

Sjunger du på toa?
Det händer

Vilken färg har din jacka?
Använder två ungefär lika mycket. Den ena är röd, den andra ljusblå

Använder du långkallingar?
Ofta, nästan varje dag (under ridbyxorna)

Är du höjdrädd?
Inte alls

Vilket land vill du åka till?
Vet inte

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Minns inte, men tror det var Dunia i helgen

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Ingen aning

Har du fått någon komplimang idag?
Nej jag är sjuk och ser ut och mår skit

Har du varit med i en rättegång?
Flera, både som målsägare och vittne (kommer med jobbet)

Vilka språk talar din mamma?
Svenska och mycket lite engelska

Vilka länder har du bott i?
Nur Schweden

Senaste piercingen?
Öronen för mycket länge sedan

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Imorse, till stallet

Gay?
Inte ett dugg

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej har hittills kunnat sluta i tid

Har du haft en stalker?


Minns du din/dina musiklärares namn?
Skoja du, minns knappt vad folk heter jag träffade i söndags.

Hur bra är din syn?
Dåååålig. -9,75 på ena ögat och -9,50 på det andra.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Näääää

Har du sett dina vänner nakna?
Jadå

Vilken tid gick du upp i morse?
06.30

Vad ska du göra i helgen?
Jobba och ta hand om hästarna samt försöka bli frisk

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Ett flyttkort från min kompis Helena

När va du riktigt sjuk senast?
Är nu. Hostar så jag var mycket nära att spy idag på jobbet.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Räknas backhoppare blir det hmmm få se....Alexey tror jag.

Vad finns i din bakficka?
Inget alls

Har du färglinser?
Ja ett par gröna men använder dom aldrig

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov

Vad ska du göra efter det här?
Fortsätta jobba ett tag till

Inga kommentarer: