måndag 17 mars 2008

In Innsbruck

Jag och Tad har lyckats komma hit efter att Vickans GPS lurat oss genom Italien på småvägar. Men som sagt vi tog oss hit.

Planica rapport kommer men orkar inte nu. För trött.

Men det ordnade upp sig i alla fall (den viktiga delen) jag har fortfarande och kommer alltid ha problem med en viss idiot till backhoppare. Det som dock glädjer mig är att alla i hans lag också tycker han är en idiot (och NEJ det är inte Blondie vi pratar om) utan Cikl. Jävla pucko!

Är en bit depressed eftersom Lacky var där på lördagen men jag såg honom inte :( så sa han att han skulle gå till PJ:s men inte gjorde han det heller. Sen var han borta resten av tiden. Men han kan ju inte åkt dit bara för att vara där en kort stund på lördagseftermiddagen?! Jag menar så nära har han ju inte dit även om det inte är jättelångt. Men vem vet?!?!

Min hand gör fortfarande ont sen jag klippte till den där gubben/killen som försökte strypa Thomi. Lång story ni får den sen. Nu är vi hungriga.

Inga kommentarer: