tisdag 10 september 2013

Inte mycket cyklat

det är under 10 grader och det hällregnar mest hela tiden. Vi hade tur igår när vi sprang, då var det faktiskt uppehåll.

Men framåt torsdag ska det bli sol och 20 grader igen, hoppas på det så jag kan plocka fram cykeln och slipper ta bilen till jobbet. Om det regnar lite gör det inget, då cyklar jag gärna. Men i hällregn ser jag ingen vits alls med det. I alla fall inte när man jobbar. Är ju en sak om man blir överraskad med det men när det ösregnar redan när man kliver upp tar jag gärna bilen (trots att det är oekonomiskt som tusan).

Idag har jag gymmat direkt efter jobbet på vägen hem så att säga. Sen passade jag på att storhandla när jag ändå hade bilen. Och så har jag varit och lämnat plasma också. Har hunnit med en hel del idag.

Ikväll är det VM-kval igen. Om Tyskland vinner är de redan kvalklara till VM i Brasilien 2014. De möter Färöarna borta så en seger ska ju inte vara omöjlig direkt...

Inga kommentarer: