fredag 27 september 2013

Pers idag!

Jobbat 6.20 - 10.20 (hade en del semesterinhopp) sen gymmat 45 min. Efter det hade jag en löpardejt med Benni. Bestämde mig för att inte springa 2 fulla varv utan istället köra på så fort jag kunde till 3 km märket (ett varv på Finnbahn är 1667 m). Persade idag på 22 min! Känns bra, hade kunnat liiiite fortare om det var tvunget och med tanke på att jag har en cykeltur på 2,4 mil i benen + gym + lång powerwalk igår sent på kvällen så finns det lite att ta av om benen vore helt pigga! Najs!

Note till Mamma: Kan du ringa och boka en tid hos min kiropraktor åt mig? Jag får nämligen ont på ett ställe bara på vänster sida och förmodligen måste han knäcka till mig igen. Och det kommer komma 2 paket också som jag ska ha med mig hit sen så bli inte överraskad! :)

Jag har nämligen ett ben som är 1,5 cm längre än det andra och trots inlägg i en sko måste jag ibland knäckas rak. Systemet för att få gå till massör eller kiro här är ju lite knasigt, man måste först bli "sjuk" innan man får en tid som inte kostar skjortan. Men så stora besvär har jag inte, utan jag vill behandla mer i förebyggande syfte. Och det är i princip omöjligt här. Fast fördelen är ju att när man väl är sjuk betalar man typ inget alls. Fast ibland skulle jag hellre betala lite i förebyggande syfte än att vänta att jag får så ont att jag inte längre kan springa och få gå gratis. Mysko system ibland, det är det! Jaja, som tur är ska jag till Sverige nästa vecka och kan gå hos "min" i Falun.
Nu ska jag slappa några timmar innan det är dags att hämta upp Benni sen sätta sig i bilen, hämta Hanna och sen åka mot Havelse för lite U23-fotboll. 

Inga kommentarer: