fredag 20 september 2013

Jäkla kollektivtrafik!

Bussen jag bokat från Stockholm till Falun finns plötsligt inte längre. Eller som jag fattat kommer jag så långt som till Borlänge. Verkar vara bussarna mellan Falun-Borlänge man plockat bort. Och sen 2 dagar kommer jag inte in på sj.se. För det måste ju gå ett tåg däremellan. Men än så länge har jag ingen aning hur jag ska komma vidare, får väl se när SJ tänker fixa sin hemsida. Och när jag ska hem kommer jag ju inte heller mellan Falun- Stockholm i tid.

Nästa gång tar jag fasen bilen! Det kostar iof 3 gånger så mer, tar 3 gånger längre tid men då är jag hänvisad till mig själv (och ett par färjor och en jävla dyr bro!) men ändå. Så länge bilen går, kommer jag dit jag vill.

Var precis och lämnade plasma. Var en jackpotgång. 53 Euro. Yay!

Nu väntar jag på att klockan ska bli 14.30 och på Benni, vi ska se lite av proffsens och lite av U23:s träning (mer hinner jag inte se pga att jag måste vara på jobbet igen 16.00).

Inga kommentarer: